Goodbye 2016

31. 12. 2016


Rok 2016 sa končí a neviem síce ako Vy, ale ja sa na ten nový už veľmi teším. Mám pocit, že aj keď mi posledných dvanásť mesiacov prinieslo do života nespočetne veľa šťastných a príjemných chvíľ, z globálneho pohľadu rok 2016 asi nebude patriť medzi najpozitívnejšie. Aby sme však vkročili do novej etapy s úsmevom na perách, poďme zrekapitulovať, čo sa dialo na blogu aj mimo neho J

The year of 2016 is coming to its end and though I can‘t tell how you feel about this, I am already genuinely excited for the new one to come! I have a feeling that although I have experienced many happy and pleasant moments for the past 12 months, I doubt that 2016 will be remembered as a positive year globally. However, to enter the new phase with a smile on our faces, let’s recap on what’s been happening on this blog and beyond J

 Tí, ktorí ma čítajú pravidelne si všimli, že už na začiatku roku 2016 som sa stala členkou redakcie slovenského online magazínu Rocker.sk. Bohužiaľ, vzhľadom na túto skutočnosť som na blogu nebola taká aktívna, ako by som si možno priala a počet zverejnených článkov značne klesol. Vďaka tejto spolupráci som však objavila nové možnosti a okrem toho, že som urobila videorozhovory s troma mega kapelami (Draconian, Epica, Amaranthe), pre Rocker.sk som napísala viac než dva krát toľko článkov ako na blog, čo v konečnom dôsledku znamená, že moja produktivita sa takmer strojnásobila. V redakcii sú veľmi milí ľudia, ktorí sa navzájom podporujú a to ma utvrdilo v tom, že aj v novom roku by som chcela v tejto práci pokračovať. Aby ste boli aj Vy súčasťou toho, čo sa deje v rockovom svete, v roku  2017 Vám budem pravidelne sprostredkovať svoje články aj na sociálnych sieťach pre blog. Tie predošlé si môžete prečítať TU.

Those of you who follow my blog have surely noticed that already at the beginning of 2016 I became a member of the editorial team for the Slovak online music webzine Rocker.sk Unfortunately, considering that I started writing articles for the webzine as well, my presence on the blog was not so active and the number of posts has decreased considerably. Nevertheless, thanks to this opportunity I have discovered new possibilities and besides interviewing three amazing bands (Draconian, Epica, Amaranthe) I have wrote more than two times more articles for Rocker.sk than for the blog itself, which as a result means, that my productivity has almost tripled. There are some nice people in the webzine who support each other and this has only confirmed my decision of continuing this work in the new year as well. So that you can see what is happening in the world of Rock 'n' Roll, I plan to regularly share my articles with you on the blog‘s social media pages in 2017. The ones that have been published so far can be seen HERE.

Najčítanejšími príspevkami tohto roka na blogu boli:
1.       Deň vo Varšave
2.       Top 10 Rock 'n' Rollových filmov
3.       Čo vidieť v Asturias

Podobne ako aj minulý rok sa blog najviac zobrazoval čitateľom zo Slovenska, Českej Republiky, Ruska a Spojených Štátov. Za každého jedného z Vás som veľmi vďačná, a preto by som sa Vám chcela poďakovať za podporu počas celého uplynulého roka. Budem sa aj naďalej snažiť pravidelne prispievať zmysluplnými článkami z oblasti hudby, cestovania, literatúry či čohokoľvek iného, pričom v roku 2017 sa chcem zamerať hlavne na ich pravidelnosť. Dúfam, že Vás to bude baviť minimálne tak ako aj mňa J. Ak sa Vám môj blog bude páčiť aj v novom roku, povedzte o ňom svojim priateľom nech je nás viac. Spojiť sa so mnou môžete na FacebookuInstagrame, cez GFC, Blogerky.czBloglovinTwitter či Pinterest.

The most read posts of the year on the blog were:
1.       One day in Warsaw
2.      Top 10 Rock 'n'Roll movies
3.       What to see in Asturias

Similarly to the previous years, my readers come mostly from Slovakia, Czech Republic, Russia and The United States. Let me say that I am very grateful for all of you and I truly appreciate your constant support throughout the past years. In 2017 I will try to keep contributing with meaningful articles on music, travelling, literature or anything else worth sharing and I will be focusing more on the regularity of the posts. I can only hope that you will enjoy it as much as I do :). If you find my content interesting, tell it to your friends, share the articles so that our community grows even more. You can easily connect with me via the already mentioned Facebook page, Instagram, GFC, BloglovinTwitter and Pinterest.

Stále platí, že si rada vypočujem aj Váš názor na to, čo sa Vám na blogu páči/nepáči, aké články Vás baví čítať najviac, či by ste nechceli vidieť aj niečo z iného súdka ako zvyčajne a pod. Bez Vás by som totiž možno ani nemala odvahu začať!

Do nového roku 2017 Vám prajem hlavne veľa lásky, zdravia a šťastia na to, aby ste robili to, čo Vás baví a aby Vám to robilo radosť. Ešte raz Vám ďakujem!

 I would still be happy to hear your feedback on what you like/don‘t like about the blog, what kind of articles do you like to read the most and whether there is something you are missing and would be curious to see. Without you I wouldn’t even had the courage to start.

May all of you be loved, healthy and happy so that you can do what you enjoy the most and so that it brings you only joy throughout the entire year of 2017!

Thank you once more!

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Made With Love By The Dutch Lady Designs