Foggy February

22. 2. 2016


Nemám rada hmlu. Február však bohužiaľ zvyčajne býva celý zahmlený. Keď je navyše také premenlivé počasie ako tento rok (vážne ešte nie je Apríl?), stupeň mojej zanietenosti prudko klesá a tak sa uspokojím aj s celodenným leňošením v posteli. Maximom februárovej aktivity sa tak stali prechádzky na kávu (prechádzkou myslím tie tri minúty z parkoviska do kresla v kaviarni :D).

I don‘t like fogs. Sadly, February is almost always over fogged. Once the weather got annoyingly changeable this year (isn’t it April yet?) the extent of my enthusiasm declined drastically and I didn’t mind spending the entire day lounging around the bed. Therefore going for a walk into a café has been the maximum of my activities in February (by going for a walk I mean those three minutes from the parking lot to the café’s comfy chair :D).

Keď je vonku všetko nanič a z neustále meniaceho tlaku každého bolí hlava, neviem ako vás ale mňa dokáže nakopnúť aspoň tá správna muzika. O to viac ma potešilo keď som sa dočítala že švédska kapela Ghost vyhrala v Amerike Grammy za najlepší metalový výkon v skladbe Cirice! Áno, aj tento mesiac som posadlo počúvala ich album Meliora a na YouTube stláčala replay na akustických verziách ich piesní. Objavila som však aj nejaké novinky a pri upratovaní mi tak robili spoločnosť hlavne The Struts či The Corrs, ktorí sa po 10 rokoch vrátili na scénu s príjemným albumom. Čo poteší Vás keď je všetko navôkol nanič?


I don’t know how about you but when everything gets crappy outside and people get headaches from the unstable levels of pressure only music can get me back into the positive vibe. That’s why I was so excited about the fact that the Swedish band Ghost has won the category of Best Metal Performance at the American Grammys for their song Cirice! Yes, I have been obsessively listening to their album Meliora all month long, switching to the acoustic versions of their older songs on YouTube. I have also discovered some worth mentioning artists. When I was tidying up my room The Struts have been keeping me company and when I wanted to chill I listened to The Corrs who just celebrated their comeback after 10 with a very pleasant album. What pleases you when all things around just suck?


Mám však aj nejaké novinky J. Od januára som sa stala členkou redakcie slovenského online magazínu Rocker.sk Hudobnú sekciu môjho blogu však nehodlám nijako obmedziť. Z tejto spolupráce sa veľmi vytešujem, keďže konečne budem môcť písať aj články, ktoré sa na blog veľmi nehodia a ponúknem ich tak širšiemu publiku (články píšem takisto pod pseudonymom lady in black). Novinky z rockového či metalového sveta s Vami samozrejme začnem zdieľať aj na sociálnych sieťach blogu.

But I have some news for you as wellJ. In January I have become an editor of a Slovak online magazine Rocker.sk but please don’t worry! I am not planning to change the music section of this blog in any way. I feel very excited about this cooperation since I will finally have a chance to write about music and to publish even such articles which would not fit the content of this blog (my articles can be found under the pseudonym of lady in black). Soon I will also start sharing the news from the rock and metal scene with you on the facebook page of my blog as well.


Všetci filmoví maniaci už netrpezlivo čakajú na odovzdávanie Oskarov, ktoré je už za rohom. Aj keď si nemyslím, že za posledné roky akadémia oceňovala najkvalitnejšie filmy, mám aj ja svojich favoritov... Za najzaujímavejší počin jednoznačne považujem Šialeného Maxa, vďaka ktorému som zistila, že akčné filmy môžu byť ozaj super ak sú spravené poriadne. The Revenant alebo Zmŕtvychvstanie ma nijako neohúril, aj keď zábery a spracovanie boli úžasné. Pri pozeraní Marťana som dva krát zaspala a viac sa mi určite páčil animák V Hlave. Priznávam, že Osem HroznýchDánske Dievča som ešte nevidela, takže moje preferencie sa môžu do 28. februára ešte poriadne zamiešať J V seriálových vodách som objavila nové spracovanie Tolstojovho románu Vojna a Mier od BBC, ktoré každému môžem iba odporučiť. Skvelí herci a veľmi silný príbeh mi tento mesiac spríjemňovali viaceré pochmúrne večery.

Pozerali ste alebo počúvali vo februári niečo čo vás zaujalo? Som zvedavá na Vaše tipy.


All the movie maniacs are eagerly awaiting the Oscars ceremony, right? Even though I don’t think that the Academy has awarded only the best movies in the past years, I still have my favourites for this season. The movie that got me the most was Mad Max because thanks to this crazy ride I have found out that even action movies may be great if they are done properly. The Revenant did not impress me so much, although I must admit that the shots and sceneries were breathtaking. When watching The Martian I have somehow fell asleep twice and feel guilty that I enjoyed the animated movie Inside Out way more. However I still haven‘t seen The Hateful Eight and The Danish Girl so my picks might change until the ceremony takes place.
As far as the series are concerned I have discovered a new adaptation of Tolstoy’s novel War and Peace by BBC which I must recommend to everyone. Good actors and a very strong storyline made some of the gloomy February evenings much nicer.


Have you seen or listened to something that caught your attention in February? Let me know your tips in the comments!

2 komentáre :

  1. Neznášam toto počasie :( Úplne am to deprimuje :( už aby sa oteplilo a vyšlo slniečko! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Made With Love By The Dutch Lady Designs