New Year‘s Giveaway

2. 1. 2015

Všetkým mojim čitateľom (starým aj novým, náhodným aj zablúdeným) by som chcela zaželať šťastný a úspešný rok 2015! Dúfam, že Vás budú čakať najmä príjemné veci a že sa Vám bude dariť. Pri tejto príležitosti som sa rozhodla uskutočniť vôbec prvú giveaway na tomto blogu. Čo môžete získať a ako? Čítajte...




* krásne voňavý zvláčňujúci krém na ruky Londena
* mydielko Yves Rocher z novej černicovej edície
* antiperspirant Rexona
* toaletnú vodu Passion dance z Avonu
* pútavý červený lak na nechty Essence
* knihu Zimná rozprávka od kráľa drámy Shakespeara v preklade Ľubomíra Feldeka
* inšpiratívny stolný kalendár s obrázkami z celého sveta (pre tých, čo radi cestujú a plánujú)

Giveaway sa môže zúčastniť ktokoľvek z Českej aj Slovenskej republiky!
Aké sú podmienky?
- prihlásiť sa na odber môjho blogu cez Google Friend Connect
- dať like facebookovej stránke TU
- napísať do komentára pod tento článok na čo sa v roku 2015 najviac tešíte a pridať svoju emailovú adresu

Giveaway trvá do 11.1. V pondelok 12.1 náhodne vyberiem jedného z Vás a uverejním meno víťaza aj na fb stránke aj na blogu.



Veľa šťastia!

UPDATE:

Takto prebiehalo žrebovanie (rádio Rocková Republika mi hrá v pozadí) a víťazkou giveaway sa stáva Audrey! Blahoželám a dúfam, že si darčeky užiješ :) V komentári si však neuviedla svoj email, tak ťa chcem poprosiť, aby si sa mi ozvala na ladyinblacksk@gmail.com




 

8 komentárov :

  1. gfc: daily styles
    na fb sleduji jako Bara Vovreckova
    email: vovrba333@seznam.cz
    I když je to ještě docela daleko tak se těším na letní prázdniny, které si hodlám letos pořádně užít. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :))) neviem co mam napisat kedze vsetko som tvoj prvy fanusik :)
    tak snad len nech sa ti dari do Noveho roku :)
    tesim sa najviac na to co mi povedal kamarat liecitel - ze toto bude rok zmien, vela sa vyriesi, ja duchovne postupim a tesim sa na pekne chvile s kamosmi, na aujimave akcie ktorych nikdy nie je dost, na Pohodu, Grape a možno more, na to ze žijem a tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Hotovooo
    2. Hotovooo
    3. Teším sa asi na to, že to bude môj posledný rok na strednej a cítim sa kvôli tomu tak dospelo :) A aj na svoje narodeniny a leto, milujem leto. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lajkujem, followujem, super giveaway :) hlavne ten Shakespear by mňa osobne potešil :)
    fuuu tento rok sa teším asi na to, že budem zase o rok staršia a neviem či sa môžem tešiť, ale dúfam, že sa mi podarí ísť na Topfest, alebo Grape alebo Pohodu :)
    a moj mail je veve.hub@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sledujem aj na fb aj cez gfc :)
    a teším sa na svadbu mojej sestry, narodeniny, leto a na práázdniny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sledujem aj cez FB ( Aďka Gundová) aj GFC ( Ad Gundová ) :)

    Mail : adrikagundova@gmail.com

    Najviac sa teším na zmenu školy. Tento rok som v poslednom 4. ročníku na gymply a idem na VŠ. Takže som plná očakávania, keďže ešte poriadne neviem kde ma vietor zanesie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj ja sa teším skoro zo všetkého ale ak mám odpovedať na Tvoju otázku, tak sa tešim na nových ludí, ktorých spoznám a na nové zážitky. Email-katarinakertysova@atlas.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Made With Love By The Dutch Lady Designs