How epic Epica kicked off the European Enigma Tour

1. 12. 2014

Takmer pred dvoma týždňami som sa ocitla na ďalšom koncerte a tento raz to nebol nik iný ako moja najobľúbenejšia symphonic metalová kapela Epica. Dá sa povedať, že na ich show som už relatívne zvyknutá a keďže tento november som si ich išla pozrieť po šiesty krát, vedela som, čo môžem očakávať.  Najviac ma zaujímalo ako vyznejú skladby z nového albumu The Quantum Enigma, ktorá mi už od mája naháňa zimomriavky tým, ako zároveň zapadá do tvorby kapely, no napriek tomu z nej vyčnieva svojou modernou jedinečnosťou.

Aký bol teda koncert? Vynikajúci. Keďže ide o jednu z mojich top kapiel nechcem z tohto článku urobiť recenziu , pretože by ani zďaleka nebola objektívna. Musím však uznať, že som si počas show uvedomila, ako veľmi táto zostava za celé roky pokročila. Dosť bolo zbytočných rečí, dávam priestor fotografiám, nech hovoria samé za seba! 
(*na konci pod fotografiami uvádzam aj oficiálne video z koncertov v Luxembourgu a Strassbourgu)

Almost two weeks ago I’ve been to another concert and this time it was no other band that my all time favourite symphonic metal Epica. Since I saw them live for the sixth time now you can tell that I relatively got used to their shows and I knew what to expect already. I was mostly excited and curious how the new songs from the recent Quantum Enigma album would sound because it has been giving me goose bumps since May. Why? Maybe because it just so genuinely fits the band’s music style but stands out with its modern singularity at the same time.

So how was the show then? Amazing! As one of my top bands ever was concerned I didn’t want to write a review because it would be too far from objective. I must admit that during the show I realized how far these guys managed to get to after all these years. Enough for the needless words let the photos speak for themselves!
(*below the photos you can watch band's official video from concerts in Luxembourg and Strassbourg)


































2 komentáre :

  1. Simone je nádherná. Viděla jsem ji s kluky yatím čtyřikrát a vždy jsem byla uchvácená. ❤

    OdpovedaťOdstrániť

Made With Love By The Dutch Lady Designs